+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel Kapitol Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 27 recenzí

  • Personál

    93%
  • Čistota

    93%
  • Vybavení

    89%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 20.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ochota personálu vysvětlit informace, které jsem potřebovala.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Renáta

jednotlivec, 24.9.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Markéta

jednotlivec, 14.9.2017

Komárov u Hořovic Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Čistota, nabídka kávy a čaje na pokoji, výzdoba, KUCHYNĚ v restauraci - vynikající.

  • Snad bych jen doplnila houbičky na čištění bot ;-)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 10.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Bertram

rodina se staršími dětmi, 13.8.2017

Weiden Německo

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Sehr schönes, sehr sauberes Hotel. Top Restaurant, sehr empfehlenswert! Service sehr freundlich. Tiefgarage inklusive. Nächstes Jahr kommen wir wieder.

  • Da gab es nichts, was nicht stimmig war.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 13.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 7.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velmi dobra restaurace, krasny pokoj, luxusni wellness

  • Trochu zmatena orientace do pokoje. Vytah mezi 1. a 2. patrem byl sice krasny, ale vydaval zvuky, jako kdyby mel spadnout

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 18.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Pavel Bárta

jednotlivec, 26.2.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jiří Petržílka

dospělý pár, 22.1.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 1.12.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Průchod z hotelu do restaurace je přes uličky, ve které jsou skladovány sudy piva a přepravky s lahvemi. Restaurace je 100% kuřácká. Prostor pro nekuřáky je v místnosti s bowlingem, kam obsluha restaurace chodí s výrzaně nižší frekvencí než do kuřácké části, kterou má pod vizuální kontrolou.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
4

Linda

skupina přátel, 20.11.2016

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 17.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 13.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Nezájem v řešení požadavku hostů se stravovacími obtížemi. ( např.absence možnosti bezlepkové stravy )

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Zdeněk

jednotlivec, 26.10.2016

Karviná Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Tomáš

jednotlivec, 7.9.2016

Brno Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotel nový, čistý, pokoje do vnitrobloku, takže i tiché. Vše fungovalo a doporučuji.

  • "Hotelová" restaurace - jídlo v pořádku, ovšem ti čtyři pánové co se starali o hosty se chovali, jako by tam měli svoji vlastní akci u nich doma, křičeli na celé kolo, nevybíravě se tam nahlas bavili o některých hostech a nebylo jim blbé přijít s plnou pusou od večeře a ptát se na něco, to mě zarazilo a vím, že příště tam už nepůjdu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Rudolfová

rodina s malými dětmi, 27.8.2016

Kynšperk nad Ohří Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotel je moderně vybavený, čistý, bylo nám v něm velmi příjemně. Líbila se nám i strategická poloha hotelu, protože hned přes silnici bylo velké nákupní centrum a blízko hezký Aquapark pro děti. Určitě se sem budeme rádi vracet :-)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 24.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Garáže.

  • Ucpaný odpad ve sprchovém koutě, jedna noční lampička nesvítila.

Personál
0
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 5.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Samotný pobyt v hotelu problémy celkem nepřinášel, i když vyžadování podpisu na prohlášení, že nebudu v pokoji kouřit (s hrozbou finančních sankcí), je něco, s čím jsem se ještě nesetkal (a bydlel jsem v poslední době v řadě nekuřáckých hotelů). Co však hodnotím naprosto zásadně negativně, je hotelová restaurace. Nabídka jídel zcela minimální, pro člověka s určitými dietními omezeními téměř neřešitelná situace. Ceny, zejména v této souvislosti, nijak nízké. Obsluha rovněž nijak zvlášť rychlá; přitom bylo obsazeno jen pár stolů a personálu bylo dost. A u snídaně mi dosti striktním způsobem nedovolili, abych se posadil o chvíli dříve, přestože již bylo otevřeno a snídaňový bufet byl připraven. Přitom jsem to nechtěl dělat svévolně, ale protože mi jel brzy vlak.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Eberhard Heim

jednotlivec, 22.3.2016

Německo

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.